Semester Studie in Jinan - Reisverslagen van Jelle van 't Ooster - WaarBenJij.nu Semester Studie in Jinan - Reisverslagen van Jelle van 't Ooster - WaarBenJij.nu

Semester Studie in Jinan

Een half jaar zal ik studeren in Jinan, een aantal vakken in de richting Bedrijfseconomie en hopelijk een taalcursus Mandarijn! Verder ga ik natuurlijk China zoveel mogelijk ontdekken, van Beijing tot Sjanghai en van de Chinese Muur tot de enorme rijstvelden.

Daarnaast zal ik na het semester in China, als 'vakantie' naar Australie reizen. Dit om Robin, mijn vriendin, een tijdje te vergezellen tijdens haar backpackreis door dit fantastische land! Ook gaan we halverwege, rond november, Thailand ontdekken!

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

The End

11 December 2013

Thailand en weer terug!

08 Oktober 2013

National Holiday

23 September 2013

Een paar dagen Beijing!

18 September 2013

Life's getting better!
Jelle

Welkom op mijn profiel! Ik ga het komend half jaar een ontzettend spannende tijd tegemoet. Een semester studeren in China! Om wat specifieker te zijn zal ik verblijven in Jinan. Een half jaar studeren, nieuwe taal (proberen te) leren, nieuwe mensen leren kennen en het Verre Oosten ontdekken! Als klap op de vuurpijl zal ik na mijn semester een aantal weken met Robin door het zuiden van Australie trekken. Ik houd jullie op de hoogte!

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10007

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 20 Februari 2014

Semester Studie in Jinan

Landen bezocht: